• Zwroty i reklamacje

Zasady wymiany, zwrotu, reklamacji towaru

Zasady wymiany towaru:

1. Kupujący ma prawo do wymiany zakupionego towaru przez 14 dni od momentu jego otrzymania

2. Przed wysyłką towaru do wymiany proszę skontaktować się mailowo: koli.sklep@gmail.com

3. Towar niepodlegający wymianie:

– przesłany po terminie o którym mowa w pkt 1,
– noszący ślady otwirania,
– ze zniszczonym opakowaniem.

4. Wymieniany towar należy odesłać na adres:

Adam Miechowiak
ul Gabrieli Zapolskiej 18 B
63 – 400 Ostrów Wielkopolski

5. Koszty związane z wymianą towaru ponosi Kupujący*

*koszty wymiany w obie strony pokrywa Kupujący, w przypadku błędnie wysłanego towaru koszty te pokrywa Sprzedawca

Zasady zwrotu towaru:

1. Konsumentowi przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania zakupionego Produktu.

2. Przed dokonaniem zwrotu towaru proszę skontaktować się mailowo: koli.sklep@gmail.com

3. Sprzedawca zwraca wszystkie otrzymane od Kupującego płatności do 14 dni od dnia otrzymania zwracanego towaru. Koszty doręczenia towaru również są zwracane zgodnie z art. 33 Ustawy o prawach konsumenta w myśl, których Sprzedający ma obowiązek zwrócić najtańsze koszty dostawy dostępne w momencie zakupu.

4. Klient pokrywa koszty zwrotu towaru (koszty odesłania towaru do Sprzedawcy).
Koszty te podlegają zwrotowi.
Przesyłek odsyłanych “za pobraniem” Sprzedawca nie przyjmuje.

5. Towar niepodlegający zwrotowi:

– przesłany po terminie o którym mowa w pkt 1,
– noszący ślady użytkowania,
– ze zniszczonym opakowaniem.

6. Zwracany towar należy odesłać na adres:

Adam Miechowiak
ul Gabrieli Zapolskiej 18 B
63 – 400 Ostrów Wielkopolski

Towar nienaruszający zasad wymienionych w punkcie 3 należy odesłać na adres wskazany wyżej wraz z dołączonymi danymi do dokonania przelewu zwracającego płatność.

Zasady reklamacji towaru:

1. Sprzedawca ma obowiązek dostarczania towaru pozbawionego wad i stosuje się do zasad rozpatrywania reklamacji określonych w Kodeksie cywilnym w art. 556 – 576.

2. Kupujący ma rok na reklamację towaru z tytułu rękojmi (dla przedsiębiorców rękojmia wyłączona)

3. Towar podlegający reklamacji to taki, który posiada wady fizyczne np dziura w opakowaniu.

4. Reklamacje Klient zgłasza poprzez wysłanie maila na adres: koli.sklep@gmail.com
Taki mail powinien zawierać informacje o powodzie reklamacji oraz zdjęcia ukazujące wadę.
Po pozytywnej ocenie przez Sprzedawcę reklamacji Kupujący może zwrócić towar lub żądać jego wymiany zgodnie z ww zasadami Zwrotu, Wymiany.
Jeżeli paczka, którą doręcza kurier, wygląda na uszkodzoną proszę w obecności kuriera sporządzić protokół szkody.

5. Wadą towaru nie jest:
– uszkodzenie powstałe w wyniku transportu takie jak wgniecenia np w puszce jeżeli ta nadal jest szczelna

6. Jeżeli Sprzedający w terminie 14 dni od złożenia reklamacji na nią nie odpowie Kupujący może uznać to za pozytywne rozpatrzenie reklamacji.

7. Koszty związane z uznaną reklamacją ponosi Sprzedający.

8. Bezzasadne odesłanie towaru do reklamacji zwracane jest na koszt Konsumenta – 10,00 zł